Stackars små sälar..

Trodde du att du hade det tristaste jobbet i världen? Då har du FEL! För den äran har nämligen Frida Persson. Det är knappt att man står ut. En vecka och två dagar har jag knappt stått ut hittills. Jag kan numera allt du vill veta om Omega 3-6-7-9, baserad på sälolje, oliven och nattlysolje (Ja, man måste snakke norsk, annars får jag höra "Jag känner icke vad du säger"). Så om du lyfter luren och någon ber dig på sina bara knän i andra änden: "Jag vill sände dig en månads gratis prövepack, du betaler kun porto på 39:50;-" så är det möjligtvis jag..
Shit pommes asså, jag skojar inte när jag säger att både TC och donkis var himlen i jämförelse..!

Annars sysslas det med springrundor runt Bugårdsparken, mycket stickning och virkning och filmtittande. Igår var det Narnia som visades och idag rullade Sunes sommar på hemmabion. Håkan äger - "Det här ska han få fan för", hahaha. Den tål att ses fler gånger.

P.S. Goda nyheter mormor: Helgen planeras att bli lugn, so far. Pyamasparty med Sagan om ringen var det tänkt!


Kommentarer
Postat av: mormor

älskade Frida livet är inte lätt, du får väl jaga efter mer jobb. Hur klarar du av norskan.
Bra med en vit helg men du blir nog fyrkantig av all film. puss och godnatt från oss.

2007-10-17 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0