Kort sammanfattat..

Joråsåatte. Askul kväll igår; ölspel, singstar och mycket dans på Blue Marley tror jag stället ska heta. Men att somna på soffan kanske inte var mitt bästa drag :P
Promenad hemåt vid ettiden idag - i gårdagens outfit, handväska i ena handen och påsen med ps2 och ett ihopplockat singstar i andra. Kärleksfullt mottagande av familjen som satt och kollade film. Elin hade som tur var tagit hand om min kamera, och den hade använts flitigt under gårdagen (gårkvällen?). Om ni har tur så lägger jag antagligen upp ett urval på bilddagboken ;)
Annars har dagen bestått av The notebook, sömn, stickat klart min bandana (som matchar mössan och halsdduken jag gjort), lax och klyftpotatis, desperate housewifes (säsong 3), chips-cocacola-popcorn&godis och slutligen väldigt lite movement.
Och imorn är det back to work. Jag riktigt längtar, det är nog det bästa och roligaste jobb jag någonsin haft.

NOT.

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag förstår inte hur du lyckas så när det är fest jämt! KASS

2007-10-15 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0