Happy birthday to ya!

Jaha så har man börjat jobba då. Och jag är redan trött på shiiiiten. Hoppas att de behöver oss på nåt lager snart. Hoppas hoppas hoppas. För det är nämligen lite enformigt med: "Hej mitt namn är Frida och jag ringer från Tele2, jag söker Egil.", eller: "Hej mitt namn är Frida och jag ringer från NaturaMed Pharma, jag söker Egil". Booooring. Men det är ju kul i alla fall att vi fick börja tillsammans jag, Elin, Magda och Sanna. Det gör det hela lite roligare.

Magda fyllde år i onsdags. Så vi firade henne med tacomys och tårta. Sen "ut på byn" på kvällen med jobbet. Vi trodde att det bara skulle bli vi och Mini-Hitler som vi så grymt kallade henne, men vi blev många från jobbet. Lite otippat, men roligt. Det var öl, biljard och buggkurs med Magda!

Och idag ska det firas ännu mer för Magda, hon har ferre i kollektivet. Så vi ska dit ikväll. Och singstar följer också med!

Bilder från veckan och förra helgen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

va kul frida att ni har det bra. kollade på bilderna från födelsedagsfesten och jag måste faktiskt säga att jag också fnissade till lite när jag läste att hon faktiskt hette marianne lund. ser direkt lilla ida sitta högst upp i flaggstången och berätta för emil att hon ser "...ända till mariannelund".

vi hörs av tjejen. lev livet nu!!!

2007-10-13 @ 14:37:13
URL: http://anette-johansson.spaces.live.com
Postat av: mormor

livet leker, men var inte ölen dyr tjejen? puss och kram från mormor och morfar.

2007-10-13 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0