Allt är bajs

Idag känns allting skit. Skit skit skit.

Jobbet är bajs. Nu ska vi överge säloljan och börja sälja Netcom mobilabonnemang och lurar. Jag prackar hellre på gamla senila kärringar den där äckliga säloljan. Det gick ju i alla fall bra ibland.
Allting känns bara så fåcking meningslöst. Brudarna ska åka hem till Sveriget imorgon och stanna över helgen. Men jag ska jobba extra i helgen så jag blir kvar här. Jag vill åka hem.

Jag deppar sönder. Jag är så trött på det här. Nu måste det hända något snart, ge mig ett asbra lagerjobb! Snälla.

Kommentarer
Postat av: Ossi

Häng i, snart kommer lagercheferna inse vilken utomordentligt duktig lagerarbetare du skulle bli!

2007-11-01 @ 04:32:46
Postat av: Allan

Varför skulle allt bli så mycket bättre om du jobbade på ett jävla lager då?

2007-11-01 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0