Sweet sweet family

Igår natt kom Elin och Adam tillbaka till familjen, och vi har fått tillökning med en Eka också! Roligt roligt. Och Min Käraste Familj #2 därhemma i hålan har skickat med grejjer, så nu är spritskåpet, garderoben och skohyllan påfylld! Men det bästa var det lilla brevet skrivet i all hast.

Tusen tack, saknar er superdupermycket!  ♥ ♥ ♥

Ett brev tillbaka väntar er.



Jag och Elin har blivit erbjudna ett jobb på samma lager som resten av familjen. Äntligen! Men eftersom det bara är en tjänst so far så ska vi singla slant om platsen. Den som vinner börjar redan till veckan. Spännandish!

Men idag är jag trasig. Gick hem från jobbet för att samla krafter och komma tillbaka på topp imorgon igen. Tänker inte direkt gå och sjuka ner mig nu, vore högst olämligt. Wish me luck.

image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0