Lite av varje sådär.

Nu har jag inte skrivit på så länge så jag måste göra en kort resumé av den senaste tiden. Och det är väl det ända jag hinner med också i och för sig, för jag måste lägga mig och sova.

Kort. Mycket jobb, som sagt. Gjort 13 dagar i rad, ledig igår och nu är jag inne på ett 12-dagarspass. Förhoppningsvis blir det övertid nu i veckan också. Det är tokbra pengar, får passa på nu när det är halv skatt.
En supertråkig grej är att Adam har flyttat härifrån hem till Sweeeden igen. Han lämnade oss i lördags och det var inte alls roligt. Har ju inte känt honom tidigare, men nu har man ju bott tillsammans sen jag kom hit i september och vi har haft så himla roligt tillsammans hela familjen. Så det var verkligen toktrist i lördags. Jag grät. Jättemycket faktiskt. Men vi hade en rolig avslutning i fredags, gick ut och åt på restaurang allihop och sen drog vi ut på dans och en mängd öl. Adam såg så klart till att vi som är kvar här inte kommer in på en enda bar här i byn i fortsättningen ;)
Sannas karl Gabsan har varit här på besök i helgen, det har varit jätteskoj. Och vi har spikat med vår hyresvärd Terje att vi får bo här i januari också. Och då ska Sanna och Magda flytta in här i stället för Elias och Sofie som sticker innan jul. Det är grejt, slipper vi flytta för bara en månad.
Annars har jag bokat klipptid på Elin Olssons salong i veckan, kommer sitta som på nålar. Och jag har fått mission: färga håret på Niclas. Får se hur det går, stackars kille. Annars håller vi på med det vanliga, stickar mössor och så vidare. Har unnat mig ett riktigt bra köp - ett par nya snowjoggers. Vet att Mike kommer älska dom!
På torsdag ska vi till badhuset, och ikväll har vi bakat världens godaste chokladmuffins och jag har städat dushen, det var jätteäckligt.
Så har jag hört det ryktas om att pojkspolingarna AllanBroman planerar weekend i Sandefjord. Jag citerar Elin "Fy fan, idag kommer Broman"..


Kommentarer
Postat av: Allansson

Snackar du skit om Broman eller?!
Du ska va jävligt gla att vi överhuvudtaget vill komma och hälsa på...
Förövrigt tycker jag att du och Elin ska uppdatera era bilddagböcer. Och fler bilder på Toren, tack!

2007-11-28 @ 09:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0