Jobb jobb jobb!

Shit, den här veckan har gått så fort. Och jag som har lovat att greja till ett inlägg om födelsedagsfirandet. Det var ju lite dåligt av mig att inte hålla mitt löfte. Men jag har två ursäkter. För det första har jag jobbat tokmycket, jobbar 12 dar i rad och en dag jobbade jag 14 timmar. Så det har varit lite hårt. Men det är bra för nu betalar man bara halv skatt i fyra veckor, perfekt! Och lagerjobbet är kul faktiskt. Det går bra nu!
Och för det andra så har jag inte orkat lägga in bilderna på datorn. Och vad vore ett födelsedagsinlägg utan bilder..? Men jag lovar att det kommer. Säkert till veckan.



Toren > Grattis då Broman!

Kommentarer
Postat av: mormor

vi trodde att du firade hela veckan ut. ha ha du får ta det lite lungt med att jobba mycket tänk på din hälsa. puss och kram från oss.

2007-11-19 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0