Helg i kollektivet

I helgen hade Fredrik besök av sin brorsa André och hans kompis Henke. Så vi styrde lite singstarfest i fredags. Senare drog de fram gitarr och munspel och lirade, himla trevligt. Haft en bra helg, inte alls så mycket alla-är-hemma-utom-jag-ångest som jag trodde att jag skulle ha. Och det har jag grabbarna att tacka för, spanx!

image306



Gårdagen var däremot ganska tung. Upp och jobba, satt i kassan hela dagen. Dödstrött. Väl tillbaka i kollektivet somnade jag på en gång. Men när Fredrik och Niclas kom hem från jobbet var det filmtajm. Blow med Johnny Depp, good shit.

Idag har jag flyttat hem till familjen igen. Stickat klart en mössa och bara tagit det lugnt. Snart kommer min Elin tillbaka från SWE. Vi har bara varit ifrån varandra i tre dagar, men gåsh vi har mycket att ta igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0