Back on track

Jag är på topp igen. Netcom visade sig vara ganska roligt, pinsamt but true. Nybörjarturen slog till och jag vann ett par tokgrymma hörlurar från Scullcandy - plus att jag sålde upp i bonus. Idag är jag grymmast i stan!

image304

Nu är Elin, Adam, Sanna & Magda hemma i Sverige. Dom lämnade mig idag. Men jag är glad för det. Ska bli skönt att slippa de där sjuka jävlarna! ;)
Haggis stora familj kommer på besök imorn, så jag är ivägskickad till Sanna & Magdas kollektiv över helgen. Solo. Men jag ska ju ändå jobba. Och som sagt, najs med lite privacy..

(P.S. Ivägskickad kanske var att ta i.)



Ossi > Tack, du är den bästa supportern i världen! Miss ya.

Allan > Men du fattar ju ingenting jöh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0