Bilder fran Kho Phi Phi

emmalinda
Pa bussen fran Patong (Phuket) till baten fran Phuket town till Phi Phi Islands.

kho phi phi
Hjulning pa stranden pa Phi Phi.

kho phi phi
Fran hamnen pa Phi Phi, innan vi akte ut pa snorklingtur runt oarna.

monkey beach
Pa snorklingsturen akte vi till Monkey Beach, det var haftigt.

snorkling trip
Sa har ser det ut runt Phi Phi oarna. Helt underbart!

restaurang garlic
Var stammisrestaurang Garlic! Alla typ grat nar vi skulle aka!

Sa igar akte vi fran Phi Phi med bat till Ao nang, ligger nara Krabi. Jattefint stalle och om man jamfor med Phi Phi sa far man mycket for halva priset har. Har legat pa beachen, och det ar superharligt. Sa nan dag till har och sen far vi se hur vi gor, om vi aker direkt harifran till Lankawi, Malaysia. Eller om vi aker uppat till Suratthani och darifran over till Kho Pangan.

Igar natt sov jag och Emma pa sjukhus i Krabi, Emma har varit jattedalig  magen i typ en vecka, sa vi akte dit for att kolla sa att det inte var nat allvarligt. Det var det inte, hon har fatt antibiotika och det ar redan mycket battre.
Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kom jag ihag o skriva namn iaf. Shit frid, du ar ju fan solbrun inte bara brand! hahaha
Shit va nice de ar jag vill me vara dar. Men du nu tycker jag att du borde svara pa mitt helgon mail for jag har lite skvaller jag vill dela med dig!
Puss elsk

2007-03-30 @ 23:30:35
URL: http://blabearspaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0