Bangkok!

Framme i Bangkok!

Resan hit var lang, men gick bra. 2 timmar fran arlanda till wien, darifran ca 10 timmar direkt till bangkok. Vi bor pa ett litet hostel, 2 sangar och delar toalett med hotellets andra gaster. Det duger fint. Kostar 320 baht per natt, vilket motsvarar ca 64 svenska kronor. Vi kakade pa en mysig restaurang igar kvall, maten kostade 10 kronor. Helt otroligt! Idag ar vi ute pa lite sightseeing till fots, khao san road. Valdigt mysigt, mycket marknadsstand overallt med jattefina klader och dylikt. Vi har tankt att aka och titta pa tempel och aka bat pa floden som rinner genom staden. Fast det blir nog kanske nagon annan dag.

Familjen> jag har skickat ett mess till brorsan och meddelat att allt ar prima, hoppas han fick det. Sa forsokte jag ringa hem nyss, men klockan ar ungefar 6 pa morgonen hemma, sa jag forstar att ni inte svarar :)

Saknar dig Lars!!

Aterkommer sen nar jag har mer att beratta och kanske en och annan bild att ladda upp!
PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: mormor

vi ser att resan har gått bra och att ni hittade ett skapligt boende, ha det så roligt puss och kram.

2007-03-09 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0