Resa på gång !

I förrgår högg jag mig i fingret med yxan. Jag som bara skulle tända eld i pannan. Det vart ju som tur var inget farligt, ett litet jack och lite blod. Men däremot svullnade fingret upp i dubbel size och högra sidan av mitt stackars pekfinger var helt knallblått. Jag kände inte ens att det hände. Det var till och med så att jag var tvungen att titta på det för att se om jag verkligen träffade. Och ja, garanterad träff var det ju. Strök försiktigt med mitt andra hela pekfinger över skadan, huden var helt bedövad. Det kändes typ som när man tar i sin fot som har somnat, du vet.
Första gången jag skulle tända eld i pannan. Typiskt, är vad det är.



THAILAND 6:e Mars - 6:e maj 2007. Yeah baby !

Thailand som första resmål. Landar i Bangkok, lyfter från Bangkok.
Och däremellan får vi se vart vi hamnar, jag och min tjej E som jag lärde känna i España.
Inte för mycket planering med andra ord, men några resmål är ändå satta:

Thailand - Bangkok, Khao Lak, Phuket, Phi Phi Islands.
Kambodja. Malaysia. Om tid och pengar räcker till kanske även Vietnam och Sri Lanka.

Flygbiljetter är bokade och betalade. Visum är kirrat. Reseförsäkring fixad. Vaccinationer pågående. Backpack-ryggsäck skaffade tomten åt mig, superschysst!
Om cirka fem veckor drar vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0