Langkawi igen!

Det gar inte att ladda upp bilder tyvarr, jag har forsokt men det gar inte helt enkelt.  Ni far ga in och kolla pa resedagboken och soka pa frideliin sa hittar ni i alla fall emmas bilder.

Penang var inte sa kul, sa efter 2 natter sa akte vi tillbaka till Langkawi till vattenfestivalen som har varit har! Det har varit jattekul verkligen, vi har suttit pa stranden och softat till ett reaggeband som var asbra! Annars har vi mest legat pa stranden pa dagarna och pa kvallarna har det varit reaggebaren. Pasken firades med en svennefest pa vart guesthouse, for vi var typ 20 svenskar som bodde har da.
Jag gillar Langkawi starkt, men i morgon aker vi harifran till Perhentian Island som ska vara ett dykparadis. Funderar pa att ta dykcertifikat, det vore coolt.
Efter Perhentian flyger vi tillbaka till thailand fran Kuala Lumpur. Da har vi ca 3 veckor kvar av resan, och de blir pa Kho Phangan, Kho Samui, Kho Tao och sen upp till Chang Mai i norra Thailand. Det ska bli kul, ar hort att det ar valdigt annorlunda. Man kan gora treckings darifran i djungeln och rida pa elefanter. Far se vad vi hittar pa!

Jag ska forsoka ladda upp mina bilder pa resedagboken i stallet sa ga garna in och kika, jattefina bilder harifran Langkawi!

Puss o kram o HEJ


Kommentarer
Postat av: Anna

Fick ditt vykort idag! jätte finnt! men ja har dillhips o snus! HAHAHAH!!! saknar dig! puss

2007-04-10 @ 14:06:44
Postat av: Anonym

Tack för kortet :) köp me öl de låter nice, he. saknar dig me som skrutt. hör av mig med en inköpslista ;P hoppas väskan e stor, nera så mkt är det väl inte, he. puss

2007-04-10 @ 21:34:42
Postat av: elin

Tack för kortet :) köp me öl de låter nice, he. saknar dig me som skrutt. hör av mig med en inköpslista ;P hoppas väskan e stor, nera så mkt är det väl inte, he. puss

2007-04-10 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0