Imorgon Island tour och resa till Penang

I morgon lamnar vi Langkawi och aker till Penang, ocksa en Malaysisk o som ligger soder om Langkawi. Men innan vi aker har vi bokat en island tour pa 4 timmar tillsammans med 2 tjejer fran Karlstad som vi traffat har. Da har vi privat chaffis som tar oss dit vi vill runt hela on. Vi ska kolla in en strand som ska vara riktigt fin som ligger pa norra sidan. Det finns en hel del att se, vattenfall, crocodile farm, snake farm, cable car med utsikt over on och havet  och sa vidare. Vi far se i morgon vart vi helst vill aka och hur mycket vi hinner med pa 4 timmar.

Idag har vi varit pa Underwater World, det ligger har pa Cenang beach dar vi bor. Vi har sett hajar, pingviner, salar, massa olika fiskar, sjohastar och sa vidare. Jag har en massa kort darifran som jag tankte ladda upp vid nagot senare tillfalle..

Sanna och Linda stannar kvar har en natt till och aker sen till Perhentian Island, vi far se om vi kanske traffas dar igen eller kanske i Thailand. Sa i kvall ar det sista natten med ganget!! Och i morgon aker vi tillsammans med tjejerna fran Karlstad, Charlotte och Laura, till Penang.

> Lars, jag har forsokt att ringa men inget svar, forsoker igen sa snart vi kommit fram och hittat hotel i morgon!
> Brorsan!! Vad glad jag blir att hora att du har fatt jobb! Se till och behall det nu bara ;)
> Mormor och morfar, halsa mamma att jag saknar henne jattemycket!

Kommentarer
Postat av: mormor

du verkar ha en trevlig resa. vi önskar dig en trevlig påsk, vi firar den hemma hos de dina då brosan fyller år. puss och kram från oss.

2007-04-06 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0