ny frill

Oj, shit, nu äre kort igen :P Mammi - frisören - är det godkänt? ;)

ny frill



Har  blivit lite dâlig pâ att hâlla bloggen uppdaterad. Förlât. Ska bättra mig.

Men vad har jag haft för mig? Börjat ny spanskakurs pâ skolan igen! Det är riktigt kul faktiskt. En helt ny grupp, pâ lite högre nivâ. Kommer lära mig mer med dem. Sâ jag tänker fortsätta skolan ända tills jag âker hem.
Annars är jag igâng och powerwalkar med Quira varje morgon, har till och med gjort ett schema där jag kryssar i varje dag när jag varit ute! För att jag inte ska slarva :P
Cissi har hunnit fylla 23 âr förra veckan, och hennes mamma har kommit hit pâ besök. Hon stannar en vecka till.  Jag och Lotta stack iväg till Corte Inglés och panikköpte presenter: Versace's nya parfym och halsbandsbrickor till hundarna. (Lotta har skaffat en nu ocksâ, Elliot heter han och han är skitsöt!)

I lördags hade vi kräftskiva jag, Lotta, Cissi, Cissis mamma och Cissis kille Martin. Med nubbe och allt ;) Det var supertrevligt och det blev sent. Söndagen var jag hemma hos Cissi o Lotta igen och snackade lite val, drack té och spelade kort. Postat valkuvertet. Sen drog jag ner till playan och solade och sov lite. Brännan har försvunnit! Kommer vara lika vit när jag kommer hem som när jag âkte :P
Sâ har Elisabet och Luis hämtat Range Rovern ocksâ, den är helt sjukt stor. Bautabilen !

I morgon kommer pappa Luis brorsa Juaqin hit med familjen och ska stanna en vecka. De tre skrikiga ungarna. Jippi.


Kommentarer
Postat av: lasse

Fin du vart honey ;) Saknar dig! Puss puss

2006-09-16 @ 23:36:59
Postat av: mormor

du är jättesöt i din frisyr tycker vi. vi längtar efter dig, hela släkten.

2006-09-17 @ 19:00:00
Postat av: EMMISEN

TÙ ERES MUY GUAPA,SIEMPRE!
LOS EXTRAÑO MUCHO, MI CARIÑO
BESOS

2006-09-19 @ 16:12:47
Postat av: elin

Frida, I need to talk to you. Saknarej så. :D

2006-09-23 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0