11 nov - BIGTIME !

Japp, flyg hem är  bokat! Lördagen den 11 november landar jag i Sverige!! Och jag längtar tokmycket!
Men sâklart, samtidigt kommer jag vara helt förstörd över att lämna allt och alla här. Men det glömmer jag bort när jag träffar Elin och papisarna pâ Arlanda!    : D

Jag har i alla fall köpt en ny resväska, den förra gick sönder pâ vägen hit. Jag hittade den nya pâ marknaden, var där en torsdag med Monika (hon är alltsâ tillbaka igen nu). Och hon hjälpte mig att pruta ner den, sâ jag fick den för 25 €. Kanon!

Annars är det âterigen lugnt i huset. Juaquin och hela familjen var här förra veckan. Och yngsta brorsan Pepe ocksâ. Just nu är han pâ en veckas semester pâ Mallorca, men nu till veckan kommer han tillbaka hit och stannar nâgra dagar till. Det var jätteroligt med massa folk i huset - men det var skönt som fan när de âkte. Tre skrikiga smâbarn blir lite intensivt...
Vi hade i alla fall en välkomst-paella-fest! (Med fler barnfamiljer inbjudna :P)

paellasjuttio ungar
Här till vänster lagas det paella. Frân vänster: brorsan Pepe, polaren Javier, Elis brorsa Roger och nân annan kille frân Málaga. Bilden till höger är pâ alla barn vid matbordet.

Annars har jag hängt ganska mycket med Lotta & Cissi, kollat pâ en massa filmer. Lotta jobbar pâ video-butik nu :P I lördags var vi ute nere i hamnen. Hade inte varit ute sedan Lars var här ju, sâ det var roligt och vi träffade en massa folk. Söndagen däremot var hârd, vi mâdde som vi förtjänade antar jag. Sâ det blidde dânkan till frulle, tre filmer och chinese pâ kvällen :P
Igâr, mândag, var det rehab. Skolkat frân skolan. Istället tog jag ett varmt bad med badolja, parfym, doftljus och en bok! Haha

Har hunnit shoppa lite ute pâ köpcentret La Cañada ocksâ, H&M finns ju där :) En randig lângärmad tröja, trosor (ena i storlek 34 och andra storlek 44 - klantve, haha), randiga tofflor i plysh och doftljus!

Nedräkningen har börjat - 46 dagar kvar!




> Tack sâ hemskt mycket för alla kommentarer! Saknar er alla som fan! Big Love ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

vi längtar till du kommer, ta lars med dig och kom hit så fort du kan. vad önskar du dig till födelsepresent. puss o kram från oss.

2006-09-27 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0