Feria!

feria
Feria i San Pedro.

Spaniens ferier är en blandning av Sveriges festivaler, tivolin och marknader - minus festivalernas camping och konserter. Denna vecka har ferian tagit plats i San Pedro. Marknadsstând, karuseller och öltält har satts upp och stâr kvar hela veckan. Jag var där i onsdags kväll med Elisabeth, Nettan och barnen. Ja! Nettan har lämnat Tarifa och kommit hit pâ besök, jätteroligt att se henne igen! :)

ja paula luisnettan eli o ja
Vänster: Jag, Paula och Luis. De ser ju lagom roade ut medan jag i alla fall har skitkul! :D
Höger: Nettan, Elisabeth och sâ jag.

Vi âkte karuseller, drack nân öl och bara flummade runt. Barna sprang runt själva med alla kompisar, men i slutet âkte jag en karusell tillsammans med dem ocksâ. Och köpte popcorn.
Ikväll ska vi till ferian igen, men utan barn :P
Det blir jag, Nettan, Lotta, Cissi, Elisabeth och pappa Luis. De har ordnat sâ att mormor tar hand om barnen ikväll sâ jag ocksâ kunde följa med! Ska bli superkul.

Annars har regnperioden börjat. Det har spöregnat hela veckan, men jag tycker bara att det är mysigt. Jag har faktiskt längtat efter regn och lite höstväder. Men som tur är är det fortfarande hyfsat varmt.



> 22 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: annajavel

tjabah, fasen va sweet de ser ut! Men btw du ar ju praktiskt taget hemma?! *avis*

2006-10-21 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0