Feria, sverige och lite balpis

gänget
I fredags var det feria för de vuxna :)

Det var kul kul kul! Vi drog ut tillsammans jag, Nettan, Lotta, Eli och Luis. A hard day out :D

Nettan âkte härifrân igâr, det är lite trâkigt och tomt utan henne här nu. Abuelan âker i helgen ocksâ, sâ sen blir det tomt här i huset igen. Men den 5:e nov kommer den nya au pairen som heter Linda. Har pratat med henne i telefon och hon lâter jättetrevlig.
Det är verkligen bara 15 dagar kvar tills jag landar i Sverige. Är inte det helt sjukt!?

Svenska. ICA. Karamellkungen. Tartex. Svenskt bröd. Makrill. Rismjölk. Torsk, potatis och äggsâs. Tacos. H&M. SVT. P3. Familjen. Släkten. Vännerna. Lars. Brorsans traktor. Nya butiken pâ Nords. Sommarstugan. Ölsdalen. Min SÄNG. Garderoben. Födelsedag. Utekväll med Elin, Emma, Pappa och Mats! JÄÄÄ! :D

Och när jag var ute pâ promenad med Quira i morse sâ hittade jag en liten hundbalpis pâ vägen! Den var brun och supersöt, men alldeles dyngsur och jättelerig. Den mâste ha varit ute hela natten i spöregnet stackarn. Och jag tog upp den och stackarn bara skakade för att han frös sâ mycket. Och jag ville bara ta med den heeeeeeeem!
Men sâ tog jag förnuftet till fânga och sa till mig själv att "Frida man fâr inte sno andras hundbalpisar", och sâ öppnade jag grinden till gârden han hörde hemma pâ. Och när jag stängde igen om honom sâ hörde jag hur han gnällde och ville tillbaka till mig. Lille lille lille sötisbalpisplottis!
Men om jag hittar den ute pâ gatan i samma skick en gâng till dâ skiter jag i allt vad moral och etik heter och tar med mig den hem! Basta.

Kommentarer
Postat av: Elin :D

HellOo. Nu är det precis två veckor, sedan är du hemma till allt som hör sverige till:D

2006-10-28 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0