elliot

lördagsLördagskväll. Jag och Lotta, helt spiknyktra som ni kan se!

En kul utekväll som började med att jag och Pepe tog nân öl pâ kvarterskrogen All In One och hade en riktigt fin och djup konversation pâ spanska.

Sen hämtade vi upp Lotta i taxi och drog ner till hamnen. Jag betalade taxin med 100 € och glömde bort att jag skulle ha 90 € tillbaks. Sâ taxichauffören körde fort som attan därifrân, och jag antar att han var superglad för sâ mycket pengar har han nog aldrig fâtt i dricks förut. Men Pepe berättade hela historien för mamma Elisabeth och pappa Luis, och de tyckte sâ synd om mig sâ jag fick 100 € av dem dan efter. Sâ där tjänade jag 10 ! Höh. Klantarsel-Frida Persson?





utklädningstajm
Ja.. Utklädningstajm! För er som inte ser sâ ska jag föreställa en clown, Paula är Micky Mouse och i mitten pappa Luis - som inte är utklädd. :)

ellaelliot
Sötishundarna! Ella till vänster är Cissis lilla râtta. Och Elliot till höger är Lottas skithund.

Kommentarer
Postat av: annajavel

snyggve kostym taru me den hem? ;P

2006-10-21 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0