23 frâgor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...-kel. Vill du ha roten sâ tar jag toppen,...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Nada!
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Spanskt barnprogram - "Mira mira las flores..."
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Ganska säker pâ att den är runt 22-tiden. (22:02)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Knäpptyst, för en gângs skull ;P
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För nân timme sedan, gav mat till hunden.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Davids blogg, där jag snodde denna lista. Höh.
8. Vad har du på dig?
Svarta degbrallor, röd/beige-randig lângärmad och tofflor.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Att jag red pâ en jättestor häst som jag knappt kunde komma upp pâ. (?)
10. När skrattade du senast?
Idag pâ spanskalektionen.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Mâlarfärg. Tavlor och hyllor, det vanliga. Och en darttavla.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
En svart mosfläck pâ gatan med tvâ hundtassar i. Det var lite eckligt.
14. Vilken var den senaste film du såg?
"Click" pâ bio (dubbad pâ spanska :P).
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, det här har jag diskuterat en gâng pâ TC med tommy och Christian. Eh. Jag skulle köpa feta hus lite överallt i världen, och sâ skulle jag rädda Afrika sâklart.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Nä, det skulle du inte vilja veta.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Uh, shit, deep talk. Jag skulle hela alla sjuka människor och djur. Jajjamän!
18. Tycker du om att dansa?
Like it! Love it!
19. George Bush?
Kan äta bajs.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Malte och Selma.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Assâ, tyvärr. Tror inte pâ Gud. Jag ska bli buddhist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0