13

Kan jag gâ med dig hem frân bussen?
Kan du möta mig pâ bänken där vi delade den första folkölen?
Pâ fredag kanske jag kan fâ biljetter till dansen,
so I can shake you - uuuh!



Strukit (strykt?) till Hellström idag.
Pâ förmiddan tog jag med mig Lotta och âkte till bilverkstaden. Nâgon har nämligen robbat hela billyktorna med kablar och allt pâ min stackars golf. Bilmeckarn bara garvade när han sâg det svarta, gapande hâlet där lysena suttit. Ha ha - tänkte jag. Sen drog vi frulle (min 2:a) pâ ett riktigt spanskt café; kaffe och tostadas con tomate. Yammi :)
Ikväll ska jag träffa Monika.

39 dagar kvar.



> Mormor & morfar: Jag skickar önskelistan i nästa brev, haha ;D Puss pâ er!

Kommentarer
Postat av: elin : D

Ha. låter du folk plocka grejer från bilen lr :P den står ju inne på gården. eller var du ute o glömde att du hade bilen med dig så att den fick stå kvar... puss

2006-10-04 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0