Min sista dag på TC

Idag gör jag min sista dag på TC. Morgondagen är dedikerad till packning, ingenting annat! Varje dag den här veckan har jag sagt till mig själv: "Nä, nu är det dags att börja packa. Det ska jag göra ikväll." Hittills har jag packat ner två par skor. Min självdisciplin är inget annat än obefintlig. Men idag SKA jag börja med packningen. Jag lovar.

För det börjar bli lite ont om tid nu faktiskt. På lördag åker jag ju till E i Sthlm, och då måste allt vara ready to go. Vi ska gå ut på Mango som skulle ligga nånstans vid Hötorget om jag förstått allt rätt. Sen på måndag går flygplanet all the way to Spain. MY GOD.

Igår var jag och hälsade på min kära vän A och hennes familj. Det var kul! Deras vovve har fått fem supersöta valpisar! Så fikade jag med M som är en gammal klasskompis som jag inte sett på lääänge. Det var också kul. Han ska åka till Afganistan på utlandstjänst i det militära. Men det är bara konstigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah mmm jag har ocksa lite prob med det dar sakallde självdisciplin..... vilket har resulterat i panikjobb i tredagar huha men nu har jag skickat ansokningarna (i sista stund) Ooh var valpsen sota ? allt bra med a.hj?

2006-05-25 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0