Bakis =/

Idag är ingen bra dag. Jag är skitbakis och längtar verkligen jättemycket efter er därhemma. Speciellt familjen och sâklart L min älskling. Jag var alltsâ ute igâr med tjejerna men det blev lite brâk och det slutade med att vi delade pâ oss och efter ett tag tog jag taxi hem. Mina pengar blev stulna, antagligen pâ en bar. Det var inte mycket bara 15 euro men jag fick ju lâna pengar av Nettan till taxin. Hon kom hem vid elva i morse. Det var inget kul alls igâr, jag är inte här för att för att gâ ut och supa varje helg direkt.

Nu ska jag nog gâ till mitt rum.

Kommentarer
Postat av: elin : D

Hej, bakis ha, de var jag med i torsdags, men nu har det gått över till en konstant "fylla" tror jg. har varit ute sedan i onsdags kväll och min lång helg avslutades i morse kl 04.30. ha. nu blir det lungt tills nästa helg. Sista messet till dig, du kanske inte förstod. Jag menade att jag vill ju röja med dig till live musik. ha. såg dagen efter hur jag skrev. haha. saknar dig iaf. fina bilder, huset ser mysigt ut :D hoppas du trivs. kraaaam o puss

2006-05-28 @ 15:22:22
Postat av: mormor

lilla vän du får vara försiktig. du har rätt, ingen fest varje helg.mamma din var här en stund idag med blommor, det är mors dag. skriv till oss någon gång. puss o kram morm o mof

2006-05-28 @ 20:38:28
Postat av: Yvonne o Nalle

Hej Frida!
Vad mysigt det verkar inte bakfyllan utan landet.
Vad fint du bor och familjen verkar bra. Kör försiktigt när du ska börja ratta bilen. Vi har varit i båten och satt segel i helgen och bara haft det lugnt och skönt.
Må så gott och var rädd om dig / Kram Yvonne o Nalle

2006-05-29 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0