Bakfyllan har släppt ;)

Vad roligt att fâ sâ mycket kommentarer! Jag saknar er allihop jättemycket!

Ojoj vad muntert mitt förra inlägg var. Som tur var släppte bakfyllan nân gâng under eftermiddagen och jag âkte iväg till tjejerna. Där stannade jag hela dagen, vi drog ner till "kvarterets" gemensamma pool och lâg där och solade. Vattnet i poolen smakade salt, men jag antar att det inte var saltvatten utan det var säkert alla ungar som kissat i den? Blä! =S Det var en helskön day off.

Och idag är början pâ en ny vecka. Nettan ska âka bort nâgra dagar den här veckan sâ dâ fâr jag klara mig själv med barnen, men det gâr nog bra. Det gâr skitbra med körningen faktiskt, mitt lokalsinne imponerar mig! ;) Jag har lärt mig att hitta jättebra! Jag ska försöka att hitta nân annan AuPair som ocksâ nyss kommit hit, om möjligt frân Sverige. Fâr se om det finns nân, det vore kul. De andra tjejerna är helsköna, men de är ju lite av Marbella-veteraner vid det här laget. Sâ därför vore det kul att ha nâgon som ocksâ känner att man vill se sig om lite och som jag kan dela allt nytt med. Yes, det vore perfekt!

Sâ ska jag ocksâ försöka ta tag i att leta spanskakurser eller kanske sätta upp lappar om att hitta nâgon som man kan ha typ utbytesplugg med. Att jag lär ut engelska och hon/han lär mig spanska. Det är ju i alla fall det billigaste alternativet! =) Och jag ska skriva brev till er ocksâ mormor och morfar! Och förstâs till farfar ocksâ! Tro inte att jag har glömt er! Haha.
 
Jag har fâtt ett spanskt mobilnummer nu ocksâ. Familjen har numret om ni vill nâ mig, det är bättre att ringa mig pâ det än pâ min vanliga svenska mobil, för det kostar ingenting för mig att ta emot samtal pâ den! Kalasbra.

Kommentarer
Postat av: annie

Hej frida! Dt låter som dt har gått hett till i helgen ;D Vad hände egentligen? Dt låter ox som du har haft dt bra o så, hoppas du hittar nån som kan lära dej spanska. Ja tycker dt e lyllo dej o få va i spanien men ja förstår allt att du saknar Sverige lite. Regnet börjar försvinna lite, men dt kom nån skur här ida... tyvärr! Ja blev dynsur! Skulle gå hem från skolan JUST DÅ! annars är vädret bra .. ha dt, puss! /annie

2006-05-29 @ 16:12:23
Postat av: Liv

Hej gamle vän! Du ser ut att ha det riktigt flott därborta! Jag är verkligen imponerad över att du gör det här alldeles själv. Det blir nog en väldigt nyttig erfarenhet! Synd att du inte hann hälsa på mig något innan du åkte :/ Vi får ta igen det när du kommer hem. Ha det så himla bra!

2006-05-29 @ 22:23:03
Postat av: Liv

Hej gamle vän! Du ser ut att ha det riktigt flott därborta! Jag är verkligen imponerad över att du gör det här alldeles själv. Det blir nog en väldigt nyttig erfarenhet! Synd att du inte hann hälsa på mig något innan du åkte :/ Vi får ta igen det när du kommer hem. Ha det så himla bra!

2006-05-29 @ 22:24:45
Postat av: elin : D

du mådte veta om jag ska komma och i sådanafall vilke vecka..!?? puss :D

2006-05-29 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0