Håkan, Håkan, Världens Bästa Håkan!

En hyllning till allas vår Håkan Hellström!



håkan


Ja, så är det! För i fredags var jag på hans konsert på Nöjesfabriken i Karlstad, och vilken känsla den killen förmedlar! Helt sanslöst otroligt. När jag tänker på det så kommer den där magiska stämningen tillbaks, som ett lyckorus som liksom börjar inifrån bröstet och kryper ut i hela kroppen och ända längst ut i fingertopparna. I och för sig är jag inte ny för detta Håkan-fenomen, förutom denna konsert har jag varit på fyra stycken tidigare. Och varenda en har varit lika tokbra!

håkan


Jag och syskonen E & E åkte in tillsammans. Den yngre E hade aldrig sett Håkan tidigare, medan jag och den äldre E kanske är lite av vad man kan kalla Håkan-veteraner. =) Jag hade däremot inte lyssnat något alls på hans senaste släppta skiva, så det var den som spelades på vägen in. En låt, Tretton, hade jag hört en gång på P3, och jag måste erkänna att jag blev så besviken, eller kanske mer åt ledsen-hållet. Jag gillade den inte alls och förkastade därmed hela skivan av rädsla att bli ännu mer besviken. Efter fredagens otroliga konsert har besvikelsen omvandlats till ett starkt vill-ha-begär, så nu siktar jag i stället på en beställning från cdon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh fina håkan :)

2006-05-07 @ 13:41:33
URL: http://yoho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0