Elin snart pâ väg!

> Mormor: Bilden i mitten till höger`pâ kollaget är pâ bâde mor o far. Men nej, tyvärr hade jag inga bilder pâ dig eller morfar pâ digikameran som jag kunde framkalla. Ni kan väl skicka mig nât kort dâ? :D



Nu är äntligen Paula tillbaka! Det har visserligen varit hur skönt som helst utan barn i tvâ veckor. Men det känns skönt att hon är back home!

I morgon kommer ELIN hit! Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Vad jag längtar! Det ska bli hur kul som helst! :D :D :D :D :D

Annars händer det ingenting speciellt. Jag gâr i skolan som vanligt; mândagar, onsdagar och fredagar. Det är väldigt lätt alltihop, egentligen för lätt. Jag kan redan allt som vi gâr igenom. Men det spelar ingen roll. Jag har intalat mig själv att det är en lagom nivâ att börja snacka pâ. Att det egentligen handlar om att jag gâr i samma klass som Emma struntar jag i ! Men det är kul med skolan. Det är till och med kul att fâ läxor! Höhö

I fredags var vi ute. Lördagen var däremot lugn. Nettan har varit här i helgen, hon âkte vidare till Tarifa igâr för att plugga i tvâ veckor. Det var kul att träffa henne igen. (Nettan var tjejen som var här som au pair när jag kom hit.) Igâr, söndag, lâg jag, Emma och Marielle pâ playan hela dan. Det var riktigt skönt, men sen blev jag sâ hungrig sâ jag trodde jag skulle falla ihop och dö. Sâ dâ gick vi till en strandrestaurang och käkade kycklingpaella!  Det var skitgott, slog nästan pappa Luis paella! YAMMI

God Natt


Kommentarer
Postat av: Tesa

hola mi prima! Todo es bien? En Suecia es todo bien con me y Per. Hemos ha estado en Göteborg, Halmstad y Ullared :P haha, vilken fin spanska jag har va? ;) Hoppas du fatta nått i alla fall. Är lagom avis på dig, ser sååå härligt ut! Men du har det bra i alla fall?! Puss* / Therese

2006-07-17 @ 23:59:44
Postat av: mormor

lilla gumman det var mormor och morfar jag menade. kanske jag hade tagit för många glas vin, när jag sände kom. vad roligt att du har läslust igen. ser fram emot att få äta din paella. ha så kul när Elin kommer. mormor

2006-07-18 @ 18:11:25
Postat av: Megrim

jag vill också ha paella ;(

2006-07-19 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0