Benny's Bar

Idag har jag haft min andra spanskalektion. Det är kul, jag har köpt böcker och allting är jättelätt, men det gör inget för jag vill ju mest komma igâng med snackandet. Sâ det är lagom.
Idag är jag ocksâ lite halvschleten sen igâr. Jag och Marielle var pâ Benny's Bar som är ett kareokeställe som bara har öppet pâ torsdagar. Och detta ställe har vi sagt att vi ska gâ till ända sedan första gângen vi träffades. Sâ det var sâ dags igâr!
Benny's Bar var i alla fall ett litet och helmysigt hak med ett riktigt Elvis-original. Han kommer tydligen frân La France och han missar inte en enda torsdag. Jag och Marielle ville lyfta fram Sverige lite sâ vi valde Abbas gimme gimme gimme! Det visade sig att det fanns fler svenskar i baren sâ senare körde jag Grease summer night tillsammans med ett svenskt syskonpar. En helkul kväll! Tyvärr har jag inga bilder pâ Elvis ;P

kollage
Jag har gjort ett fotokollage av mina nära och kära och hängt upp över mitt nattduksbord! Fint va! :D

vista maravillosa
Emma och jag âkte upp pâ en höjd och fotade utsikten. ¡Es una vista maravillosa!

la montaña
Berget pâ lite närmre hâll. Helt fantastiskt fint!

Och imorn âker jag och Emma till Marocko! Till Afrika! ¡Qué guay!

Kommentarer
Postat av: elin : D

men frida. kunde du inte valt lite snyggare bilder på mig :P

2006-07-07 @ 21:23:02
Postat av: mormor

har du ingen bild på dina morförädrar och far - puss på dig.

2006-07-15 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0