9 dar med Elin!

Jävvlar i satan i gatan va gött det var att se ELIN pâ flygplatsen i Malaga förra tisdan!
Och shittans pomfrittans va gött vi har haft det tillsammans de här dagarna! :D

Det har varit mycket chill, mycket shopping, mycket fest och mycket sol o bad !

kyrkan i san pedro
Kyrkan pâ torget i San Pedro. Paula och jag pâ trappen.

Vi tog en sväng i San Pedro en dag. Undertiden jag hade spanskalektion gick Paula och Elin pâ gâgatan och kikade pâ rean i butikerna och tog en varsin glass. Lite fusk :P

jag o eli
Jag och mamma Elisabeth pâ nyinköpta luftmadrasser i poolen hemma! Elin hade ocksâ en, men just här var hon och hämtade ett varsitt glas martini med en varsin oliv!

martini med oliv
Ser det inte för härligt ut? :D

Vi hann ocksâ med att gâ pâ marknaden i San Pedro, stora köpcentret La Cañada som ligger utanför Marbella (där finns h&M!!), köpcentret Corte Inglés i Puerto Banús. Sen självklart provade vi olika stränder. En i Guadalmina nära Emmas gamla au pair-familj, den i San Pedro och självklart playan i Puerto Banús (den bästa).

strandpromenaden i san pedro
Detta är jag och Emma pâ strandpromenaden i San Pedro.

emma o jag
Emma och jag pâ playan i Puerto Banús.

Lördagen blev det utgâng sâklart. Bargatan vore ju synd att missa :P

tippad elinelin o emma
Elin snodde med sig denna fina dricksbricka frân en bar där de tog 12 € för tvâ Heiniken. Det tyckte Elin och jag var aningen för mycket :P Bakom Elin gör Elke vad?
Till höger Elin och Emma. Det var en skitrolig lördagsnatt :D Hemma var vi nân gâng runt sex-tiden pâ morron :P

elin o jag
Här ska Elin och jag ut och käka pâ en restaurang i San Pedro. Vi tog varsin sallad, jag med kyckling och avocado och Elin med räkor och crabfish! Det var gottsomfan.

Sista kvällen med Elin igâr drog vi ner till hamnen tillsammans med Emma och Marielle och käkade pâ ett svenskt fik. Där jobbar en svensk tjej som jag kände igen sen tidigare dâ hon jobbade som inkastare pâ bargatan, supertrevlig! Och god mat ocksâ. Jag och Elin käkade sushi, Emma bakad potatis och Marielle en lax-wrap. Där finns det svenskt fika ocksâ sâ Emma tog en kanelbulle, jag en negerboll och Elin morotskaka. Girls last night out :P Den 3:e âker bâde Emma och Marielle hem till Sverige ocksâ :(

I morse sa vi hej dâ vid flygbussen pâ busstationen i Marbella. Tack för en tokrolig vecka ! :D


Kommentarer
Postat av: mormor

om jag haft denna pool här hemma, gud så skönt, idag den 27 kl 12.00 har vi 29 gr hu så varmt. puss och kram

2006-07-27 @ 11:56:04
Postat av: elin

Hej, längtar tillbaka när jag tittar på bilderna. kanske kommer en sväng till i höst. you never know. kanske vinner på hästar :D

2006-07-27 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0