Vit festkväll

Ja, ikväll blir det utgång faktiskt. Men eftersom jag har bilen och dessutom jobbar kväll idag så blir det inget drickande, endast saft eller mineralvatten i såna fall. Men jag tror det blir en helkul kväll i alla fall. Det blir nämligen med det gamla gänget som man inte träffar så ofta numera. Lite som en Reunion!
 
Idag kommer även bästa vännen E hem från huvudstaden för att fira lillasyrran som fyller myndig. Fira och fira förresten, det var hon som blev chaffis. De ska nämligen in till nåt ställe i Karlstad och då fick storasyrran köra. Egentligen skulle jag följt med som nyktert sällskap, men som sagt jobbar jag kväll.

Fast oftast är det skönt att jobba kväll eftersom man får så fet sovmorgon. Jag har alltid sagt att jag inte är gjord för tidiga mornar. Jag är som mest aktiv och kreativ sent på kvällarna. Då kommer jag alltid på nåt nytt jag måste göra. Precis innan man ska lägga sig oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0