Min allra första blogg!

Jag välkomnar mig själv till min allra första blogg. Tackar och bockar.

Jag är inne i en sån där ÅååhhhhGuddetärsåtråkigtdethänderjuingenting-period. Inte ens här på jobbet händer det nånting, ett samtal i halvtimmen är väl ungefär vad som gäller just nu här på Tele2:s kundservice. Fast idag har vi faktiskt fått tårta av gruppchefen! En jättefin tårta med rosa marsipan och röda geléhjärtan som det stod vårt gruppnamn MF5 på. För idag är det Alla Hjärtans Dag och då ska man visa att man tycker om varandra. Jag åt rosen. Och dom tillhörande bladen. Yammi :]

Efter jobbet ska jag på dansträningen, det är verkligen skitroligt! Men först förbi farfar för att lämna tillbaka hans gamla röda Nissan-racer som jag haft undertiden käre farfar åtagit sig att ta "min" skrothög till besiktningen. Den går garanterat inte igenom. Nevah!


Kommentarer
Postat av: Tanuki

mm, frida, vi vet ju att det var du som gjorde kraterhålet i tårtan ^^

2006-02-14 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0