Det här är jag. (Hrm*)

Det här är jag. (Hrm*)

I wish I wish I wish I wish..


När jag tänker efter så har jag bara åkt snowboard tre gånger den här vintern. Det var det sämsta.

Min andra bästa vän A är just nu ledig från jobbet tills på fredag. Det var meningen att hon skulle följa med sin pojkvän till fjällen den här veckan och åka snowboard tills hon spydde. Istället stannade hon hemma och bekantade sig med sin nya bästa vän Megainfluensan. Jag pratade i telefon med A igår. Hon var lite deppig, och jag sa att jag antagligen skulle hängt mig om jag missat den resan.
A sa att hon visste att jag skulle förstå hur hon kände sig.

Hur som helst ska vi ses på lördag. Då blir det Vänner-maraton och garanterat ett berg med popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0