En vecka med Lars!

Nu har jag precis kommit hem frân att ha lämnat tillbaka Lars pâ flyget till Sverige. Det kändes inge bra alls, jag stortjöt och ville helst av allt âka med honom hem. Men hur som helst har vi haft en superbra vecka tillsammans. Och vi har hunnit med en hel del ocksâ, fast mest chill ;)

hängmattahängmatta2
Chill i hängmattan. Läst böcker, lekt med hunden Quira och (varnar känsliga läsare) hânglat lite.

san pedrostrandpromenaden
Detta är pâ strandpromenaden i San Pedro. Superhärligt!

partajbargatan
Partaj i lördags pâ bargatan i Puerto Banús. Jag och Larsa tillsammans med Cissi, Lotta och Lottas mamma som var pâ besök. Det var helgalet, som vanligt =)

hamnen
Vi var ocksâ nere i hamnen i Puerto Banús och kollade in bâtarna som ligger där. Och bilarna.

bentleyferrari
Till vänster en Bentley som var döpt till BLING. Till höger en Jaguar, inte en ferrari som jag râkade skriva.

poolen
Vi har badat mycket i poolen sâ klart. Busat med Quira, skithunden! :D

wok awayDetta är pâ Wok Away, thailändsk wokrestaurang som blev favoriten. Men vi käkade ocksâ mycket pâ Emmas och min restaurang Las Palmeras i San Pedro sâ klart.

Mor o far > Lars har med sig lite presenter hem till er frân mig. Och pappa, se till att ta med Lasse ut till Skomakartjärn eller nât pâ en riktig fisketur.

Brorsan > Jag har inga stâlar att köpa ny digikamera för. Sâ du fâr nöja dig med att ha.. ingen. ;) Men den krânglar en del faktiskt, sâ den är inte sâ mycket att ha heller. Om jag ska vara ärlig.

Om nâgra dar âker jag med familjen till deras sommarhus i Castellón och blir kvar där augusti ut. Och där har de inget internet, sâ bloggen kommer stâ still i tre veckor nu tyvärr. Men jag ska ta tillfället i akt och skriva brev tillbaka till Bettan, Anna och Lars.
Jobba pâ brännan =)

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tänkte bara säga att det var kul att se en bild från strandpromenaden i San Pedro, inte så ofta man gör. Var där för några år sedan, susade bara förbi i år på väg till Tarifa.

2006-08-09 @ 13:42:40
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: annie

Heej frida, kul att alrs koom ! :) snart ska ja o min faster åka till mallorca :) vi ska va där i minst en vecka o min bästis linn kanske oxå följer me,

2006-08-09 @ 14:05:51
Postat av: Anna

Tjabah hun.
Looks nice.
Va fan har du gjort me stackars Lars?! Han ser ju ut o bara vara skinn o ben?! :O
Hhahha ser fram emot brevet PUSS

2006-08-09 @ 19:28:00
URL: http://blabearspaj.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka härliga bilder! Längtar redan till nästa års sommar!

2006-08-28 @ 19:00:35
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0