Och energin bara sprudlar!

Onsdag den 26:e April, från början till slut:

1.
Fyllt i sjukdagar i svarsbrev till arbetsgivaren. Ser ingen mening med detta nya system?
2. Räknat ut reseersättning för deklarationen. Min första deklaration ever. Ja, jag fick tillbaka!
3. Klippt mä! ( Råfräscht )
4. Banken - satt in pengar till mommi.
5. Skatteverket - hämtat ny blankett att fylla i kontonr på eftersom jag klantade mig och fyllde i den första helt fel. =P Lämnade även in deklarationen på lådan!
6. Polisen - Fixat nytt pass och tagit ett kriminellt passfoto.
7. Banken ( igen ) - tagit bort en stående överföring mellan mina konton, glömde det första gången...
8. Intersport, Vero Moda, JC, H&M - shopping som resulterade i ett par degbrallor och fyra linnen.
9. Willys - onsdagsgodis
10. Eva's Stuv - kirrat en burk säkerhetsnålar och resårband som ska användas i He's all that på lördag.

Hann även med att hänga en stund med Z innan jobbet. Hon ska åka till Grekland på lördag och vara där en vecka. Jag har aldrig varit i Grekland, men jag skulle vilja åka dit och öluffa med L.

Peace and Love!



Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej
Hur ar det med dig? Traffar du inte anna hj ngt?
Saknar dig jattemkt pussar

2006-05-01 @ 16:38:39
URL: http://blabearspaj.blogg.se
Postat av: johan

HEEEEEEEJ! :)

2006-05-06 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0