Koa

♥  Kloka ord från kära mor:

Man saknar inte koa förrän koa gått ur båset!

Många tankar vilar hos nära och kära just nu. Grubbelgrubbel. Önskar det allra bästa så klart.



Nu har även A åkt iväg ut i vida världen, bort ifrån mig. Närmare bestämt till Italien på 3 månaders språkskola. Det är bara jag kvar här hemma nu, alla mina kompisar har försvunnit, en efter en. Äh, jag får hålla tillgodo med andra A, hon är faktiskt min kompis och hon duger finfint!  ;]

I och för sig så håller jag väl också på att (sakta och osäkert) försöka komma iväg till mitt kära La España. Men det är inte det lättaste när man är lat och helst vill ha allt serverat på silverfat. OBS! RIM!
Och för att citera min tidigare nämnda idol: "Om du vill ha mig, så kan du få mig så lätt." Jag hakar på första bästa.

Mama, take me home. Eller tvärtom!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej frida!!!
Har forsokt och ringa dig flera gngr och skickade ett sms igar vet inte om du fick det?!
Hur ar det hemma? Saknar dig massor hotstuff! Poss

2006-04-06 @ 11:34:41
URL: http://blabearspaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0